Emirates va primi Distincţia pentru Compania Aeriană a Aerului

APG – the Network for Airline Distribution Services a organizat anul acesta a doua ediţie a concursului prin vot electronic A.W.A.R.D. (APG Worldwide Airline Reward for Distribution),
adresat comunităţii agenţiilor de turism din lumea întreagă. Pe parcursul a trei luni, toate agenţiile de turism din lume
au putut să participe la acest studiu pentru a determina, bazându-se pe mai multe criterii, care este
Cea mai bună companie Aeriană a Anului, din punctul de vedere al profesioniştilor din aceste agenţii.

Chestionarul A.W.A.R.D. transmis agenţiilor de turism a fost redactat în mai mai multe limbi (chineză, engleză, franceză,
Italiană, japoneză, portugheză, turcă, spaniolă, maghiară, indoneziană şi coreeană) şi a inclus trei întrebări de baza:

  • Care este compania aeriană cu care lucraţi cel mai uşor că agenţie de turism?
  • Care este compania aeriană pe care o recomandaţi cel mai frecvent clienţilor dvs?
  • Care este compania aeriană care comunica cel mai bine cu agenţiile de turism şi clienţii săi?

Au răspuns acestor întrebări 2800 de agenţii din 86 de ţări, nominalizând 161 de companii aeriene, şi…

Emirates a câştigat locul întâi la toate capitolele privind Serviciile de Distribuţie: compania aeriană cu care se lucrează cel mai uşor, compania aeriană cea mai recomandată clienţilor şi compania aeriană cu cea mai bună comunicare. În consecinţă, Emirates va primi Distincţia pentru Compania Aeriană a Aerului. 

Pe lângă această nominalizare, trei companii aeriene care au primit, la rândul lor, câteva sute de voturi – Air France/KLM, Lufthansa şi Tarom vor primi fiecare câte o Distincţie APG care reflectă aprecierea de către agenţiile de turism a serviciilor oferite.

Agenţiile de turism au rareori prilejul să-şi exprime părerea într-un astfel de cadru, iar A.W.A.R.D. le da posibilitatea de a o face, alegând compania aeriană preferată atât pe baza experienţei proprii, precum şi pe cea a clienţilor lor.

Distincţiile vor fi înmânate Companiilor aeriene câştigătoare în cursul celei de-a VI-a Conferinţe World Connect (Monaco, 29-31 Octombrie 2014).

Felicitări câștigătorilor și le dorim ca în anii următori bătălia să fie din ce în ce mai aprigă, fiindcă asta înseamnă servicii din ce în ce mai bune pentru pasageri. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *