Paravion.ro intră pe piaţa de turism online din Turcia

Miercuri, 11 martie, Remus Vișan (Managing Director Paravion) a vorbit la Ziarul Financiar live despre piața online de bilete din România și despre noua achiziție a operatorului online de turism din Turcia, Bavul.com. Puteți urmări înregistrarea aici.

20150311_124505

Potrivit declarațiilor sale, în România, piața online de vânzare a biletelor de avion este în continuă creștere, dintr-un total de 400 milioane de euro, 60 de milioane de euro s-au făcut doar prin achiziția de bilete online (de la căutare, rezervare, plată online), împingând piața online undeva la 15-20% din totalul veniturilor. Remus Vișan estimează că în 2014 portalul Paravion.ro a avut aproximativ 100.000 de clienți exclusiv pe partea de vânzări de bilete de avion. Pe lângă achizițiile pentru bilete de avion, rămân vânzările de pachete turistice, vacanțe sau rezervări hoteluri.

Achiziționarea Bavul.com și extinderea brand-ului Paravion

Cu o lungă tradiție pe piața turistică din România, Turcia este o destinație de vacanță sau afaceri foarte accesată de români. Potrivit declarației date de Remus Vișan, biletele de avion se vând foarte ușor, prețurile companiilor aeriene fiind similare. În primul rând, potențialul de vânzare și dezvoltare în Turcia e uriaș, iar în al doilea rând Paravion urmărește, pe termen lung, și extinderea în țările vecine Turciei. Compania Paravion păstrează o echipă în Istanbul pe servicii clienți, partea financiară și contracte, dar managementul și coordonarea vor fi făcute din România.

cover mavi

„Intenția noastră inițială era să operăm în Turcia sub brand propriu. Însă achiziția Bavul.com este o oportunitate unică pe care nu o puteam pierde”, declară Remus Vișan, Managing Director Paravion.ro.

„În 2014, extinderea regională a Paravion a generat o creştere a business-ului online de peste 60%. După achiziția Bavul. com, Paravion vizează vânzări online de peste 40 de milioane de euro pentru întreg anul 2015, cu un ritm de creştere mai mare faţă de cel din 2014. În plus, brandul Bavul.com ne-ar putea ajuta să intrăm foarte curând pe alte pieţe vecine cu Turcia, iar brand-ul Paravion va fi folosit în Europa Centrală, de Est şi de Vest”, afirmă și Juan Antonio Carrasco Ferrer, CEO Paravion.

Potrivit comunicatului de presă, Bavul.com a fost fondat de Turkcell în octombrie 2011 şi a crescut rapid în Turcia în ultimii 3 ani. Paravion păstrează numele bradului Bavul.com apreciat și popular în rândul utilizatorilor turci, dar și pentru că portalul și-a creat o anumită stabilitate pe piața turcă de turism online. Baza de clienți Bavul.com include peste 300.000 de utilizatori turci.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *