Paravion.ro în Top Social Brands 2015!

Paravion.ro a ajuns în topul celor mai populare branduri active în social media în anul 2015, prilej de bucurie și entuziasm, și multe statusuri fericite aruncate pe pagina de Facebook. Am intrat în top pe penultimul loc, însă e singura poziție ocupată de o companie de turism din România, iar prezenţa alături de nume importante și foarte cunoscute din online-ul și offline-ul românesc nu poate decât să ne măgulească fără măsură şi să ne motiveze și mai mult. Felicitările merg, în mod particular, pentru echipa de marketing a companiei Paravion.ro, dar şi tuturor partenerilor noştri (nu îi numim pentru că riscăm să vă dezvăluim tot succesul :-) ).

Top Social Brands 2015

Topul cuprinde 75 de companii care au reuşit să se remarce de-a lungul anului 2014 prin campanii coerente desfăşurate în social media. "Pe parcursul anului trecut, acestea au integrat cele mai de impact strategii și mijloace de comunicare ale momentului. Creativitatea, constanța și rețelele sociale cu mesaje relevante și de impact, au făcut diferența între brandurile selectate și concurență.", declară realizatorii studiului. “Anul acesta am avut cel mai mare număr de înregistrări pentru studiul Top Social Brands. De asemenea, pentru prima dată în opt ani, avem și companii mari, consacrate, care au ieșit din top, dar și un număr mare de new entry, branduri care, deși au intrat mai tarziu în universul social media, vin cu entuziasm și reușesc să se impună prin originalitate și strategii coerente.”, a declarat Marta Uşurelu, redactor șef și acționar majoritar al revistei Biz.

Top Social Brands 2015 este rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media în anul 2014, iar noi ne mândrim cu un an plin de campanii. În iarna anului, lansam #AteliereleParavion, o serie de proiecte şi evenimente de educaţie pentru tinerii interesaţi de industria de turism, în parteneriat cu Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.

În primăvară am continuat prin a vă spune povești din pat, în campania „Zi-mi povestea ta din pat”, alături de povestașii și promotorii online ai campaniei, Ana Morodan, Ana-Maria Caia, Cosmin Tudoran și Cristina Mazilu, cu scopul de promova secțiunea nouă de hoteluri de pe site-ul Paravion.ro.

Cover-FB1_851x315

Începând cu luna mai și până la finalul lunii august, Paravion a sponsorizat emisiunea radio „Călătorii cu Ana-Maria Caia”, de la RFI România, și a lansat un concurs al cărui premiu consta într-o vacanță pentru două persoane în Rhodos.

Calatorii cu Ana Maria Caia

Apoi am celebrat finalul anului împreună cu Alex Damian (@psihotrop), care a preluat temporar contul Instagram şi ne-a lăsat cele mai frumoase amintiri prin pozele făcute.

instagram

Celelalte campanii sperăm să vi le amintiţi chiar voi :-)

În 2015, celebrăm 10 ani neîntrerupți de turism online, așa că ne bucurăm nespus de mult să fim prezenți în topul celor mai active branduri pe social media! La cât mai mult timp petrecut în online și offline cu folos și rezultate!

Paravion, 10 ani

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *